See English Version

نمایشگاه تخصصی

نمایشگاه تخصصی اولین کنفرانس بین المللی بهبود تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی متعهد می‌شود که سکّویی مناسب برای شرکت‌کنندگان و سازمان‌ها و شرکت‌های کشور فراهم آورد تا بتوانند فرصت‌های موجود در بازار را بشناسند و همین‌طور، افراد جویای خدمات بتوانند بهترین و مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین ارائه‌دهندۀ این خدمات را بیابند و با آنها ارتباط‌‌های لازم را برقرار سازند.

 

شرح خدمات نمایشگاه:

  • اختصاص فضای غرفه با سازۀ نمایشگاهی (اسپیس فریم)
  • نورپردازی
  • درج نام و مشخصات شرکت، در کتاب و سایت كنفرانس
  • اختصاص سه عدد کارت دعوت بازدید از نمایشگاه به‌ازای هر غرفه
  • اعطای لوح تقدیر ازسوی رئیس كنفرانس به شرکت‌کنندگان
  • صدور یک عدد کارت رایگان حضور در كنفرانس و نمایشگاه
  • استقرار واحد اطلاعات و پاسخ‌گویی، در ورودی درِ اصلی كنفرانس و نمایشگاه
  • غرفه‌بندی استاندارد برای نمایشگاه

 

نکته:

  • جانمایی و انتخاب غرفه‌ها براساس اولویت زمانی ثبت‌نام وعقد قرارداد صورت می‌پذیرد.
  • اعلام آمادگی برای مشارکت، تنها پس از پرداخت کامل هزینه، قطعی تلقی خواهد شد.
  • زمان اتمام غرفه‌چینی یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه خواهد بود.
  • زمان برچیدن غرفه‌ها یک روز بعد از نمایشگاه خواهد بود.

 

 

 

فرصت‌های موجود برای شرکت‌کنندگان:

  • نمایشگاه تخصصی اولین کنفرانس بین المللی بهبود تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی فرصت ویژه‌ای است تا شرکت‌کنندگان بتوانند:
  • آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان داخلی و خارجی قرار دهند.
  • از امکان تعامل و همکاری رودررو با استادان، صاحب‌نظران، مدیران، دانش‌پژوهان و سایر دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان علوم مهندسی برخوردار شوند.
  • به‌عنوان عضوی از شبکۀ وسیع این حیطه، با دیگر اعضای شبکه ارتباط برقرار کنند.
  • از تجارب و دستاوردهای سایر سازمان‌ها و اساتید بین المللی بهره‌مند شوند.
  • به جذب مشتریان و رابطان ایرانی و خارجی و ایجاد ارتباط با آن‌ها بپردازند. 
  • به تبادل اطلاعات و دستاوردها و تحقیقات کاربردی، در زمینه‌های فنی و تولیدی و تجاری، بپردازند.
  • اطلاعات جامعی از محصولات مشابهِ تولیدشده گرد آورند و رقیبان را بشناسند و در صنعت خود به رقابت سالم بپردازند.
  • فرایند سنجش بازارهای داخلی و خارجی و استفاده از فرصت‌های توسعۀ بازار را تسریع بخشند.
  • برای کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات داخلی و خارجی و افزایش منافع آن اقدام کنند.
  • به فراهم‌سازی زمینه برای مذاکره، به‌صورت عملی، با خریداران بالقوه بپردازند.
  • فرصتی برای ارائۀ خدمات و محصولات خود در سطح بین المللی داشته باشند.
  • با صدها نماینده و کارفرما و سازمان در زمانی کوتاه آشنا شوند.
  • جایگاهی برای تبادل نظرها و ایده‌های خود در سطح بین المللی بیابند.
  • خدمات بازاریابی خود را به مخاطبان مدنظر ارائه دهند
  • از نیازها و انتظارهای مصرف‌کنندگان بازار درک بهتری حاصل آورند.
  • برای آگاهی عموم و با ارائۀ بروشور و کاتالوگ‌های مرتبط با خدمات و محصولات شرکت‌کنندگان، فضایی نو بیابند.
  • برندِ شرکت‌کنندگان در ذهن کارفرمایان تثبیت شود.

توجه:

شرایط حمایت و مشارکت در كنفرانس علاوه بر نمایشگاه جانبی در منو حمایت و مشارکت در كنفرانس درج گردیده است.